pro firmy

Recruitment

Specializujeme se na recruitment pozic středního a vrcholového managementu, vyhledávání specialistů různých oborů. Najdeme vám odborníky na trvalý i dočasný pracovní poměr, pomůžeme najít i kontraktory.

70% úspora

Času a financí, než když to budete dělat sami.

30 tisíc EUR

Je odhad celkových nákladů, které může zaměstnavatel vynaložit při výměně pracovníka vlastními silami.

Minimalizujeme

fluktuaci díky ověřeným náborovým postupům

Situace na trhu

Pracovní trh se proměnil – a my se měníme s ním

Aktivně reagujeme na potřeby zaměstnanců i firem, přizpůsobujeme se novým generacím a neustále zefektivňujeme náš přístup. Díky dlouholetým zkušenostem a odbornosti v recruitmentu umíme rychle identifikovat a oslovit ty nejlepší talenty, a tím šetříme čas i náklady.

Lucie Hauk

Recruitment Manager

Lucie Hauk

Naše služby v oblasti recruitmentu jsou navrženy tak, abyste se mohli plně soustředit na vaše podnikání. V dnešním konkurenčním a rychle se měnícím světě je klíčové mít k dispozici správné lidi na správných místech. A právě to vám můžeme nabídnout.

Dlouholeté zkušenosti a odbornost v oblasti recruitmentu nám umožňují identifikovat a najít nejlepší talenty na trhu práce. Společně si ujasníme, koho a proč hledáte. Následně sestavíme atraktivní popis pracovní pozice, tzv. job description, a přesnou definici kompetencí na danou pozici. V případě potřeby, vám rádi pomůžeme nastavit také optimální výši mzdy pro danou pracovní pozici. V souvislosti se všemi těmito náležitostmi pak zvolíme vhodnou náborovou strategii a zajistíme, aby k vám dorazili pouze ti nejlepší kandidáti a kandidátky. Ať už hledáte klíčové členy týmu lokálně nebo v jiných evropských zemích, jsme tu, abychom vám poskytli efektivní a profesionální podporu v každém kroku náborového procesu.

Přeneste své starosti s náborem na nás!

volná místa

Top 3 nejatraktivnější pracovní
pozice v nabídce

Civil engeneer

Co Vás čeká:

  • Projektová dokumentace (prováděcí výkresy)
  • Kontrola a zajištění nutných certifikací v souladu s českými předpisy
  • Konzultace a schvalování možných technických otázek
  • Spolupráce s externími kontrolními organizacemi pro schválení nutných dokumentů včetně licencí, povolení a certifikací
  • Koordinace technických záležitostí projektu s klientem a místními úřady
  • Koordinace dokumentace mezi různými oblastmi/inženýrskými obory – konstrukce, strojní inženýrství, elektroinstalace atd.
  • Zajištění finálních výkresů ve spolupráci s týmem, klientem a externími inženýrskými společnostmi

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání (minimálně Bc.) v oboru stavebnictví nebo souvisejícím, s minimálně 5letou praxí v řízení stavebních projektů
  • Znalost příslušných národních a lokálních stavebních zákonů, předpisů a norem.
  • Silné organizační a koordinační schopnosti, výborné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v týmu
  • Pokročilá uživatelská znalost AutoCAD, Microsoft Office a dalších relevantních softwarů
  • Profesionální přístup, vysoká pracovní morálka a odolnost vůči stresu
  • Certifikát IS00-statika a dynamika staveb

Jazykové znalosti:

  • Angličtina: pokročilá znalost (denní komunikace s anglicky hovořícími kolegy)
  • Německý jazyk vítán

Bezpečnostní inženýr

Pro našeho klienta, zahraniční stavební společnost, hledáme zkušeného Inženýra bezpečnosti.

 

Náplň práce:

  • provádění bezpečnostních zaškolení pro nové zaměstnance a návštěvníky společnosti
  • vytváření a udržování bezpečnostních předpisů a zařízení
  • provádění analytických šetření v oblasti bezpečnosti práce, monitorování a vyhodnocování účinnosti právních nástrojů
  • zodpovědnost za funkčnost věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení
  • vytvoření havarijního akčního plánu podle místních podmínek a zdrojů
  • hlášení, analyzování a vyšetřování všech nehod
  • tvorba a aktualizace dokumentace v rámci svěřeného úseku
  • podílení se na tvorbě plánu cvičení

Od kandidátů požadujeme:

  • zkušenosti s řízením bezpečnosti na složitém staveništi
  • seznámení s místními předpisy a požadavky ministerstva práce
  • znalost práce ve výškách, lešení, omezeném prostoru, havarijního postupu, ochrany životního prostředí atd.
  • bezpečnostní odbornost schválenou pro práci v HSE a požární ochraně
  • odbornou způsobilost pro činnosti jednotlivců v prevenci rizik BOZP
  • certifikát o absolvování kurzu první pomoci
  • certifikace – Koordinátora BOZP na staveništi

Nabízíme zajímavou příležitost podílet se na rozjezdu lokálního zastoupení zahraniční firmy, uplatnění svých zkušeností, denní využití angličtiny a pestrou práci.

Vedoucí účetnictví a rozpočtu

Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozice Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu v příspěvkové organizaci.

Co Vás čeká:

  • Metodické vedení účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku a závazků, o nákladech a výnosech.
  • Stanovování metodiky účetnictví, postupů účtování a postupů pro provedení účetní závěrky v účetnictví včetně harmonogramu měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
  • Zajištění nastavení účetního systému příspěvkové organizace včetně měsíčních a roční závěrky účetnictví v účetním software.
  • Zpracování měsíčních účetních závěrek pro interní potřeby PO.
  • Zpracování čtvrtletní účetní závěrky.
  • Zpracování roční účetní závěrky.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky PO do Centrálního systému účetních informací státu včetně sestavování a předávání Pomocného analytického přehledu a následná komunikace s protistranami v případě zjištěných rozdílů.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky v požadované struktuře zřizovateli.
  • Zpracování příkazu k provedení inventarizace včetně vyhotovení plánu inventur.
  • Metodické vedení činností vztahujících se k tvorbě a sledování čerpání rozpočtu.
  • Zpracování pololetních komentářů k výsledkům hospodaření PO pro potřeby zřizovatele.
  • Odpovědnost za zpracování rozpočtu, jeho čerpání a dalších podkladů vztahující se k oblasti rozpočtu PO dle pokynu a směrnice zřizovatele.
  • Zpracování podkladů a rozborů pro potřeby vedení PO.
  • Zpracování podkladů pro vybrané statistiky zasílané externím subjektům.
  • Komunikace se zřizovatelem vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro finanční kontroly hospodaření.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro externí audit účetní závěrky, koordinace činností v průběhu externího auditu včetně komunikace s ostatními útvary PO a externími auditory.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro daňová přiznání PO vyjma daňových přiznání fyzických osob, koordinace činnosti v průběhu sestavování daňových přiznání včetně komunikace s ostatními útvary PO a daňovými poradci.
  • Zajištění provádění plateb z bankovních účtů PO.
  • Analýza a vyhodnocování rizik vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Další činnosti na základě pokynu přímého nadřízeného.

Co nabízíme:

  • Práci v malém kolektivu
  • 25 dnů dovolené
  • Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
  • Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
  • Další vzdělávání a kurzy
  • Motivační osobní hodnocení

Místo pracoviště Kladno.

Po zaučení možné čerpat Homeoffice 1–2 dny v týdnu.

Potřebujete pomoci s náborem klíčové pozice rychle a levně?
Je Váš náborový proces skutečně efektivní?

napište nám

Tým odborníků je připraven vám odpovědět na jakékoli dotazy

    Moore Recruitment

    Využijte naše další služby

    Outplacement

    Naše služby v oblasti outplacementu vám pomohou zvládnout organizační změny citlivě a profesionálně.

    Outsourcing

    Naše outsourcingové služby vám umožní rychle získat zkušené odborníky na míru vašim potřebám – ať už na konkrétní projekt, nebo dlouhodobou spolupráci.

    Inhouse HR Support

    Nabízí flexibilní a efektivní řešení, které zlepší vaše HR procesy bez nutnosti trvalého zaměstnání interního pracovníka.

    Inhouse Recruiter

    Poskytneme vám zkušeného náborového specialistu, který bude dočasně pracovat přímo ve vaší firmě.

    Psychodiagostika

    Identifikujeme aspekty klíčové nejen pro udržitelný a odpovědný rozvoj firem, ale také pro informované rozhodování investorů a zákazníků

    Nabírejte pracovníky efektivně

    tým

    MOORE Recruitment tým Na lidech opravdu záleží

    Jsme spolehlivým partnerem klientů při vyhledávání zaměstnanců na pozice: administrativní, IT, obchodní, technické, provozní, ekonomické, zdravotní. Specializujeme se na recruitment pozic středního a vrcholového managementu, vyhledávání specialistů různých oborů. Dokážeme vyhledávat odborníky na trvalý i dočasný pracovní poměř, pomůžeme najít i kontraktory.
    Lucie Hauk

    Lucie Hauk
    Recruitment Manager

    Lucie zahájila své působení v Moore Czech Republic na pozici HR/Operation manažerky, kde se zaměřovala na rozvoj personální strategie a interní nábor. Postupně rozšířila své zaměření na oblast recruitmentu a v současnosti vede recruitment divizi, která se stará o náborové potřeby klientů i interní nábor v rámci celé skupiny Moore. Tato divize má pět členů. Lucie má bohaté zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, které získala v průběhu své kariéry v advokacii a bankovnictví. Tyto zkušenosti jí umožňují lépe porozumět specifickým nárokům různých odvětví a aplikovat je v recruitmentu. Její specializací je tvorba náborových strategií a obsazování klíčových manažerských pozic prostřednictvím Executive Search.

    Magdaléna Jíra
    Senior Recruiter

    Magdaléna je velmi důležitým a cenným členem týmu. Velmi dobře ovládá náborový proces a díky prolidskému a empatickému přístupu je oblíbená jak u kandidátů, tak u klientů. Magdaléna se oblasti lidských zdrojů věnuje již přes 20 let. Má rozsáhlé zkušenosti jak z recruitmentu vč. Assessment a Development center, tak i zastřešení kompletní HR agendy. Pracovala jako HR manager ve společnostech jako např. Česká spořitelna, České radiokomunikace, Makro. Má za sebou i úspěšné HR projekty pro různé typy firem a institucí. V Moore Czech Republic se věnuje náboru specialistů a executive search jako senior recruiter.

    Pracujeme v pětičlenném týmu. Kromě těchto dvou klíčových rolí je jeho součástí ještě Marketing Recruitment Specialist a 2 Recruiterky.
    f&q

    Máte nějaké otázky? Zde naleznete
    odpovědi na ty nejčastější.

    Jaký je váš přístup k řešení našich konkrétních požadavků či výzev?

    Náš přístup je vždy přizpůsobené potřebám klienta. Nejprve se podrobně seznámíme s celkovým kontextem požadované služby, s vaší firemní kulturou, se strukturou týmu a specifickými výzvami, kterým čelíte. Na základě této analýzy navrhujeme řešení na míru, která kombinuje osvědčené postupy s inovativními přístupy. Budeme přinášet podněty a konkrétní opatření, ale finální rozhodnutí ponecháme na vás.

    Co všechno zahrnuje vaše recruitment služba?

    Zajišťujeme kompletní náborový proces – od definice profilu a inzerce přes aktivní vyhledávání kandidátů, vedení pohovorů až po finální výběr a podporu při nástupu. Umíme také poradit se strukturou týmu, mzdovým nastavením i adaptací nového zaměstnance.

    V čem se vaše služba liší od běžné personální agentury?

    Nejsme jen „dodavatel životopisů“. Fungujeme jako váš partner – zakládáme si na hlubokém pochopení vaší firmy, kultury a potřeb. Opíráme se o kontakty a know-how z velké mezinárodní poradenské skupiny, což nám umožňuje přinášet promyšlená a dlouhodobě funkční řešení. Komunikujeme otevřeně, rychle reagujeme a přinášíme cílené strategie, které fungují.

    Jak rychle umíte dodat kandidáta?

    Záleží na typu pozice a lokalitě. První kandidáti obvykle přicházejí do 2 týdnů. U specializovaných nebo vysoce seniorních rolí může být proces delší – vždy ale komunikujeme realisticky a průběžně vás informujeme.

    Kolik služba stojí?

    Cena se odvíjí od typu pozice a rozsahu spolupráce. Nabízíme jak úspěšnostní model (platba při obsazení), tak model RPO (outsourcovaný nábor). Rádi vám připravíme nabídku na míru.