Volné pracovní pozice
zprostředkovaných pozic
firem
aktuální pozice
Právě hledáme –
otevřené pozice
Civil engeneer
- Projektová dokumentace (prováděcí výkresy)
- Kontrola a zajištění nutných certifikací v souladu s českými předpisy
- Konzultace a schvalování možných technických otázek
- Spolupráce s externími kontrolními organizacemi pro schválení nutných dokumentů včetně licencí, povolení a certifikací
- Koordinace technických záležitostí projektu s klientem a místními úřady
- Koordinace dokumentace mezi různými oblastmi/inženýrskými obory – konstrukce, strojní inženýrství, elektroinstalace atd.
- Zajištění finálních výkresů ve spolupráci s týmem, klientem a externími inženýrskými společnostmi
- Vysokoškolské vzdělání (minimálně Bc.) v oboru stavebnictví nebo souvisejícím, s minimálně 5letou praxí v řízení stavebních projektů
- Znalost příslušných národních a lokálních stavebních zákonů, předpisů a norem.
- Silné organizační a koordinační schopnosti, výborné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v týmu
- Pokročilá uživatelská znalost AutoCAD, Microsoft Office a dalších relevantních softwarů
- Profesionální přístup, vysoká pracovní morálka a odolnost vůči stresu
- Certifikát IS00-statika a dynamika staveb
- Angličtina: pokročilá znalost (denní komunikace s anglicky hovořícími kolegy)
- Německý jazyk vítán
Bezpečnostní inženýr
Pro našeho klienta, zahraniční stavební společnost, hledáme zkušeného Inženýra bezpečnosti.
Náplň práce:
- provádění bezpečnostních zaškolení pro nové zaměstnance a návštěvníky společnosti
- vytváření a udržování bezpečnostních předpisů a zařízení
- provádění analytických šetření v oblasti bezpečnosti práce, monitorování a vyhodnocování účinnosti právních nástrojů
- zodpovědnost za funkčnost věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení
- vytvoření havarijního akčního plánu podle místních podmínek a zdrojů
- hlášení, analyzování a vyšetřování všech nehod
- tvorba a aktualizace dokumentace v rámci svěřeného úseku
- podílení se na tvorbě plánu cvičení
Od kandidátů požadujeme:
- zkušenosti s řízením bezpečnosti na složitém staveništi
- seznámení s místními předpisy a požadavky ministerstva práce
- znalost práce ve výškách, lešení, omezeném prostoru, havarijního postupu, ochrany životního prostředí atd.
- bezpečnostní odbornost schválenou pro práci v HSE a požární ochraně
- odbornou způsobilost pro činnosti jednotlivců v prevenci rizik BOZP
- certifikát o absolvování kurzu první pomoci
- certifikace – Koordinátora BOZP na staveništi
Nabízíme zajímavou příležitost podílet se na rozjezdu lokálního zastoupení zahraniční firmy, uplatnění svých zkušeností, denní využití angličtiny a pestrou práci.
Překladatel
Pro našeho klienta, zahraniční konstrukční společnost, hledáme Překladatele/Tlumočníka.
Co vás čeká?
- Překládání smluv, nabídek, e-mailů nebo jiné související dokumentace.
- Tlumočení na schůzkách, při komunikaci se zákazníky, subdodavateli, na pracovištích nebo při komunikaci s inspektory.
- Pravidelná komunikace s čínským managementem.
- Působení i na pobočce u Lovosic.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Výborná znalost anglického a čínského jazyka (HSK 4), minimálně komunikativní znalost českého jazyka
- Středoškolské vzdělání.
- Zkušenosti ze stavební společnosti výhodou.
- Flexibilitu a zodpovědný přístup k práci.
Nabízíme zajímavou příležitost podílet se na rozjezdu lokálního zastoupení zahraniční firmy, uplatnění Vašich zkušeností a rozmanitou pracovní náplň.
Referent oddělení veřejných zakázek
Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta Referenta/tku veřejných zakázek. Pokud jste komunikativní, pečliví a samostatní, hledáme právě vás.
Co od očekáváme:
- Zkušenost s prací na veřejných zakázkách ze strany zadavatele
- Odolnost vůči práci pod tlakem
- Velmi dobrá znalost práce s MS Office
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
Co bude náplň práce:
- Příprava a zpracování podkladů pro výběrová řízení nadlimitní veřejné zakázky a veřejné zakázky malého rozsahu
- Vyhodnocení přijatých nabídek, komunikace se účastníky
- Administrativní a spisová agenda týkající se smluv organizace
- Komunikace s Krajským úřadem (materiály na financování, aktualizace plánovaných záměrů z dotace kraje, plnění úkolů z portálu PO).
- Tvorba reportů a statistik
- Registr smluv, archivace dokumentů
- Spolupráce s právníkem a advokátní kanceláří
Co můžeme nabídnout:
- Práci v malém kolektivu
- 25 dnů dovolené
- Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
- Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
- Další vzdělávání a kurzy
- Motivační osobní hodnocení
Vedoucí účetnictví a rozpočtu
Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozice Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu v příspěvkové organizaci.
Co Vás čeká:
- Metodické vedení účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku a závazků, o nákladech a výnosech.
- Stanovování metodiky účetnictví, postupů účtování a postupů pro provedení účetní závěrky v účetnictví včetně harmonogramu měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
- Zajištění nastavení účetního systému příspěvkové organizace včetně měsíčních a roční závěrky účetnictví v účetním software.
- Zpracování měsíčních účetních závěrek pro interní potřeby PO.
- Zpracování čtvrtletní účetní závěrky.
- Zpracování roční účetní závěrky.
- Předání čtvrtletní účetní závěrky PO do Centrálního systému účetních informací státu včetně sestavování a předávání Pomocného analytického přehledu a následná komunikace s protistranami v případě zjištěných rozdílů.
- Předání čtvrtletní účetní závěrky v požadované struktuře zřizovateli.
- Zpracování příkazu k provedení inventarizace včetně vyhotovení plánu inventur.
- Metodické vedení činností vztahujících se k tvorbě a sledování čerpání rozpočtu.
- Zpracování pololetních komentářů k výsledkům hospodaření PO pro potřeby zřizovatele.
- Odpovědnost za zpracování rozpočtu, jeho čerpání a dalších podkladů vztahující se k oblasti rozpočtu PO dle pokynu a směrnice zřizovatele.
- Zpracování podkladů a rozborů pro potřeby vedení PO.
- Zpracování podkladů pro vybrané statistiky zasílané externím subjektům.
- Komunikace se zřizovatelem vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro finanční kontroly hospodaření.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro externí audit účetní závěrky, koordinace činností v průběhu externího auditu včetně komunikace s ostatními útvary PO a externími auditory.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro daňová přiznání PO vyjma daňových přiznání fyzických osob, koordinace činnosti v průběhu sestavování daňových přiznání včetně komunikace s ostatními útvary PO a daňovými poradci.
- Zajištění provádění plateb z bankovních účtů PO.
- Analýza a vyhodnocování rizik vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
- Další činnosti na základě pokynu přímého nadřízeného.
Co nabízíme:
- Práci v malém kolektivu
- 25 dnů dovolené
- Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
- Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
- Další vzdělávání a kurzy
- Motivační osobní hodnocení
Místo pracoviště Kladno.
Po zaučení možné čerpat Homeoffice 1–2 dny v týdnu.
