aktuální nabídka

Volné pracovní pozice

zprostředkovaných pozic

firem

aktuální pozice

volná místa

Právě hledáme –
otevřené pozice

Civil engeneer

Co Vás čeká:
  • Projektová dokumentace (prováděcí výkresy)
  • Kontrola a zajištění nutných certifikací v souladu s českými předpisy
  • Konzultace a schvalování možných technických otázek
  • Spolupráce s externími kontrolními organizacemi pro schválení nutných dokumentů včetně licencí, povolení a certifikací
  • Koordinace technických záležitostí projektu s klientem a místními úřady
  • Koordinace dokumentace mezi různými oblastmi/inženýrskými obory – konstrukce, strojní inženýrství, elektroinstalace atd.
  • Zajištění finálních výkresů ve spolupráci s týmem, klientem a externími inženýrskými společnostmi
  Požadujeme:
  • Vysokoškolské vzdělání (minimálně Bc.) v oboru stavebnictví nebo souvisejícím, s minimálně 5letou praxí v řízení stavebních projektů
  • Znalost příslušných národních a lokálních stavebních zákonů, předpisů a norem.
  • Silné organizační a koordinační schopnosti, výborné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v týmu
  • Pokročilá uživatelská znalost AutoCAD, Microsoft Office a dalších relevantních softwarů
  • Profesionální přístup, vysoká pracovní morálka a odolnost vůči stresu
  • Certifikát IS00-statika a dynamika staveb
  Jazykové znalosti:
  • Angličtina: pokročilá znalost (denní komunikace s anglicky hovořícími kolegy)
  • Německý jazyk vítán

Bezpečnostní inženýr

Pro našeho klienta, zahraniční stavební společnost, hledáme zkušeného Inženýra bezpečnosti.

 

Náplň práce:

  • provádění bezpečnostních zaškolení pro nové zaměstnance a návštěvníky společnosti
  • vytváření a udržování bezpečnostních předpisů a zařízení
  • provádění analytických šetření v oblasti bezpečnosti práce, monitorování a vyhodnocování účinnosti právních nástrojů
  • zodpovědnost za funkčnost věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení
  • vytvoření havarijního akčního plánu podle místních podmínek a zdrojů
  • hlášení, analyzování a vyšetřování všech nehod
  • tvorba a aktualizace dokumentace v rámci svěřeného úseku
  • podílení se na tvorbě plánu cvičení

Od kandidátů požadujeme:

  • zkušenosti s řízením bezpečnosti na složitém staveništi
  • seznámení s místními předpisy a požadavky ministerstva práce
  • znalost práce ve výškách, lešení, omezeném prostoru, havarijního postupu, ochrany životního prostředí atd.
  • bezpečnostní odbornost schválenou pro práci v HSE a požární ochraně
  • odbornou způsobilost pro činnosti jednotlivců v prevenci rizik BOZP
  • certifikát o absolvování kurzu první pomoci
  • certifikace – Koordinátora BOZP na staveništi

Nabízíme zajímavou příležitost podílet se na rozjezdu lokálního zastoupení zahraniční firmy, uplatnění svých zkušeností, denní využití angličtiny a pestrou práci.

Překladatel

Pro našeho klienta, zahraniční konstrukční společnost, hledáme Překladatele/Tlumočníka.

 

 

Co vás čeká?

  • Překládání smluv, nabídek, e-mailů nebo jiné související dokumentace.
  • Tlumočení na schůzkách, při komunikaci se zákazníky, subdodavateli, na pracovištích nebo při komunikaci s inspektory.
  • Pravidelná komunikace s čínským managementem.
  • Působení i na pobočce u Lovosic.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Výborná znalost anglického a čínského jazyka (HSK 4), minimálně komunikativní znalost českého jazyka
  • Středoškolské vzdělání.
  • Zkušenosti ze stavební společnosti výhodou.
  • Flexibilitu a zodpovědný přístup k práci.

 

Nabízíme zajímavou příležitost podílet se na rozjezdu lokálního zastoupení zahraniční firmy, uplatnění Vašich zkušeností a rozmanitou pracovní náplň.

Referent oddělení veřejných zakázek

Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta Referenta/tku veřejných zakázek. Pokud jste komunikativní, pečliví a samostatní, hledáme právě vás.

 

Co od očekáváme:

  • Zkušenost s prací na veřejných zakázkách ze strany zadavatele
  • Odolnost vůči práci pod tlakem
  • Velmi dobrá znalost práce s MS Office
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně

Co bude náplň práce:

  • Příprava a zpracování podkladů pro výběrová řízení nadlimitní veřejné zakázky a veřejné zakázky malého rozsahu
  • Vyhodnocení přijatých nabídek, komunikace se účastníky
  • Administrativní a spisová agenda týkající se smluv organizace
  • Komunikace s Krajským úřadem (materiály na financování, aktualizace plánovaných záměrů z dotace kraje, plnění úkolů z portálu PO).
  • Tvorba reportů a statistik
  • Registr smluv, archivace dokumentů
  • Spolupráce s právníkem a advokátní kanceláří

Co můžeme nabídnout:

  • Práci v malém kolektivu
  • 25 dnů dovolené
  • Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
  • Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
  • Další vzdělávání a kurzy
  • Motivační osobní hodnocení

Vedoucí účetnictví a rozpočtu

Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozice Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu v příspěvkové organizaci.

 

Co Vás čeká:

  • Metodické vedení účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku a závazků, o nákladech a výnosech.
  • Stanovování metodiky účetnictví, postupů účtování a postupů pro provedení účetní závěrky v účetnictví včetně harmonogramu měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
  • Zajištění nastavení účetního systému příspěvkové organizace včetně měsíčních a roční závěrky účetnictví v účetním software.
  • Zpracování měsíčních účetních závěrek pro interní potřeby PO.
  • Zpracování čtvrtletní účetní závěrky.
  • Zpracování roční účetní závěrky.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky PO do Centrálního systému účetních informací státu včetně sestavování a předávání Pomocného analytického přehledu a následná komunikace s protistranami v případě zjištěných rozdílů.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky v požadované struktuře zřizovateli.
  • Zpracování příkazu k provedení inventarizace včetně vyhotovení plánu inventur.
  • Metodické vedení činností vztahujících se k tvorbě a sledování čerpání rozpočtu.
  • Zpracování pololetních komentářů k výsledkům hospodaření PO pro potřeby zřizovatele.
  • Odpovědnost za zpracování rozpočtu, jeho čerpání a dalších podkladů vztahující se k oblasti rozpočtu PO dle pokynu a směrnice zřizovatele.
  • Zpracování podkladů a rozborů pro potřeby vedení PO.
  • Zpracování podkladů pro vybrané statistiky zasílané externím subjektům.
  • Komunikace se zřizovatelem vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro finanční kontroly hospodaření.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro externí audit účetní závěrky, koordinace činností v průběhu externího auditu včetně komunikace s ostatními útvary PO a externími auditory.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro daňová přiznání PO vyjma daňových přiznání fyzických osob, koordinace činnosti v průběhu sestavování daňových přiznání včetně komunikace s ostatními útvary PO a daňovými poradci.
  • Zajištění provádění plateb z bankovních účtů PO.
  • Analýza a vyhodnocování rizik vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Další činnosti na základě pokynu přímého nadřízeného.

Co nabízíme:

  • Práci v malém kolektivu
  • 25 dnů dovolené
  • Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
  • Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
  • Další vzdělávání a kurzy
  • Motivační osobní hodnocení

 

Místo pracoviště Kladno.

 

Po zaučení možné čerpat Homeoffice 1–2 dny v týdnu.

formulář k odeslání poptávky

Zaujala vás některá z nabídek?
Nebo hledáte něco jiného?
Pošlete nám váš životopis a napište,
jakou máte představu.